Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2012. október 7., vasárnap

Angol muffin szendvics – angol reggeli, amerikai módra





Néhány napja bemutattam a tökéletes angol muffin receptjét, örömmel nyugtázom, hogy most is sokan készítettétek el, sikerrel:

Angol muffin (reggeli zsömle) - a legjobb






A klasszikus tojásos- baconos muffin szendvics – Mcmuffin mellett rendszerint készül nálunk valamilyen rendhagyó változat.

Angol muffin szendvics: tojásos- baconos Mcmuffin házilag


Hol sült paradicsommal, hol omlettel, hol pirított gombával készítem, ami már igazi angol reggeli, amerikai módra.
Most egyszerű omlettel, pirított gombával, ropogós baconnel és sajttal készült a rendhagyó változat.

Egy tojásból vékony omlettet sütöttem, melyet még időben meghajtogattam, hogy a zsömle méretével passzoljon.
Kevés zsiradékon még bimbós fehér csiperke szeleteket pirítottam, úgy, hogy pirult, roppanós gombaszeleteket kapjak, ne essenek össze a párolástól.
Először magas hőn, majd a hőt csökkentve ropogós bacon szeleteket sütöttem, ez lesz a szendvics egyik sava, borsa, úgyhogy ki nem maradhat.
Egy szelet lapkasajt került még a forró omlettre, mely tálaláskor már kissé ráolvad.

Csodás a szendvics megjelenése, az íz és összetevő összhang pedig akár egy hagyományos angol reggelié!
A szakácsnőnek kicsit oda kell tennie magát egy ilyen reggelihez, mondjuk vasárnap reggel, de a tömött gyerekszájakból ívelő széles mosoly mindenképpen a legnagyobb elismerés. 
Nem árt felkészülni arra, hogy amikor a falat lenyelve, és a szájacskák kinyílnak, akkor ez a mondat következik: kérhetek még egyet? :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails