Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2010. október 17., vasárnap

Füstölt lazacos - kályhában sült pisztrángos szendvics egyszerűen




Tegnap Szilvásváradon kirándultunk, ahogyan be is számoltam róla. A Sáfrány halfüstölő erdei üzletében/büféjében mindig vásárolok füstölt lazacot és kályhában sült pisztrángot.

A kályhában sült pisztráng különösen kedves a szívemnek, hiszen jómagam "fedeztem fel" és kezdtem el népszerűsíteni. Még ettől is távolabbra mutat a történet, hiszen végül én magam késztettem el az első készételt belőle, mely később meg is jelent a megújult Magyar Konyha 2011. májusi számában. Azóta számtalan étterem kínálatában és delikatesz boltok kínálatában van jelen.




A szilvásváradi kályhában sült füstölt pisztrángból már dézsmáltam a helyszínen a lányommal, és azonnal tudtam, hogy haltatár lesz belőle. Viszont az íze annyira megigézett, hogy még aznap este megkívántam, így egy részét egészen leegyszerűsítve készítettem el.
Kenyeret pirítottam, vajjal megkentem, füstölt lazac szeletekkel és kályhában sült pisztráng darabkákkal befedtem, majd lilahagyma kockákkal szórtam meg.




Ha nem készültem volna a haltatárra, akkor biztosan ebben a formában kebeleztem volna be az egészet. De rákészültem, így tartalékoltam mindkét halból a tatárhoz. Ugyanis ez esetben kevert tatár készült belőle.
De erről majd legközelebb mesélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails