Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. november 1., szombat

Őszi kenyérlángos kecskesajttal




Volt egy dupla doboz lágy kecskesajtom, az egyik feléből zöldfűszeres kecskesajtkrém készült, amit már be is mutattam:

Zöldfűszeres kecskesajtkrém (Boursin)


A másik felét kenyérlángosra szántam.
Nem olyan régen „raktam össze” egy nagyon kellemes kenyérlángos alapreceptet, már csak a kecskesajthoz illő feltéteket kellett találnom a hűtőben, egy nagyszerű, őszi kenyérlángoshoz:


1 tepsi kenyérlángoshoz az alábbi feltéteteket használtam fel:

2-3 evőkanál aioli
10 dkg lágy kecskesajt
10 dkg barna csiperke szeletelve
1 kisebb fej lilahagyma vékonyra karikázva
10 dkg császárszalonna gyufaszálra vágva
frissen őrölt színes bors


A formázott tésztát sütőpapírral bélelt tepsibe helyeztem, megkentem aiolival, elrendeztem rajta a darabolt kecskesajtott, megszórtam a vékony csíkokra vágott császárszalonnával, majd a gombával és lilahagymával. 
Megszórtam frissen őrölt borssal és 240 C fokra felforrósított sütőbe toltam 16 percre.



Külalakra nem lett túl szép, de a „csúnya de finom” kategóriában mindenképpen győztes! J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails