Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 7., péntek

Olasz reggeli tükörtojással






Elsőszámú haszonélvezője vagyok reggeli ételeket bemutató sorozatomnak. Elsősorban a tervezés, másodsorban az elfogyasztása gyönyörködtet. Igen, ebben a sorrendben.
Engem nem fáraszt a tervezés és beszerzés folyamata, sőt mi több, számomra ez a legizgalmasabb és legszórakoztatóbb. Persze, ha nem szeretnék ennyire jókat enni, akkor biztosan kevésbé volnék fantáziadús.

Egyszerű olasz reggelim szíve a fokhagymás, olívaolajon párolt spenót, amit pirított koktélparadicsom felekkel bolondítottam meg.

Most a lányomtól kapott virágformában sütöttem a dupla tükörtojást, nagyon szép is lett szerintem. 


Nem hiányozhatott a meleg kompozíció mellől egy szelet Pármai sonka, ami nálam elválaszthatatlan a rukolától. A Pecorino Romano forgácsok koronázták meg végül az íz összhangot és egy kis hagymacsíra segédkezett ebben.


Most megyek és elkészítem a mai reggelimet, melyhez az ihletet újfent egy másik gasztro- kultúrából merítettem.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Alexa,

    egy ideje mar (szerencsere ;) ratalaltam a blogodra, es kovetod is vagyok, viszont eddig meg irtam hozzaszolast (inkabb a csendben nezelodos tipus vagyok :)). Ilyenforman pedig mar jo ideje erik egy hatalmas KOSZONOM feled, amit most vegre meg is irok, hiszen tudnod kell, h a blogoddal, kreativitasoddal es igenyessegeddel inspiralsz, nap mint nap. Szeretek ide jarni, a finom etelek, az egeszseges alapanyagok, a hagyomanyos, a nem mindennapi, a dietas, a kulonleges -es meg sorolhatnam- miatt. Kulon kis kedvenceim a hazi fuszerkeverekek, na azok verhetetlenek!
    Szaz szonak is egy a vege: gratulalok a munkassagodhoz, es koszonom, h mindezt megosztod itt velunk! (azt hiszem, a csaladom nem kevesbe halas ezert :))
    Marianna

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails