Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2014. február 18., kedd

A Kölyök pizzája





Ez az a pizza, amiben mindössze annyi változás van hétről hétre, hogy milyen vastag legyen a tésztája, vagy éppen milyen sonka és mennyi sajt kerüljön rá. Ez a Kölyök pizzája.

A férjem pizzáján is nagyjából ennyit, azaz nüansznyi változtatásokat tudok végrehajtani. Apja fia. J

Szeretek pizzát sütni és gyakorlom is eleget, de hol vannak már azok az idők, amikor csak úgy tobzódtam a feltétek között. Én mondom, a pizza sütés kezd gépiessé válni emiatt számomra. Öli a kreativitásomat.
Isteni finomak a pizzák, mindig megkóstolok belőle egy kis cikket, úgyhogy valahol megértem őket, hogy biztosra mennek. J

Most egy kicsit vastagabb tésztával készült az én drága Kisfiam pizzája. A penne arrabiata szószból maradt még a hűtőben, úgyhogy egy kicsit pikáns is lett az alapja.
Dupla adag mozzarella került a pikáns paradicsomszószra és egészben fektettem fel a finom, hajszálvékonyra szeletelt olasz főtt sonkát. Mézédes csemegekukoricával és morzsolt oregánóval megszórtam és 240 C fokra előmelegített sütő aljába toltam és 14 percig sütöttem. 



Most, hogy szerkesztem a receptet rájöttem, ugye, hogy nem is készülhet soha, két egyforma összetételű pizza! J

Hozzávalók 1 nagy, 30 cm átmérőjű pizzához:

1/3 adag pizza tészta
2 gömb mozzarella (25 dkg) vastagabb szeletekre vágva
2 egész szelet olasz sonka
3 evőkanál csemegekukorica

1 teáskanál szárított oregánó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails