Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2013. november 10., vasárnap

English muffin pizza variációk – Jó reggelit!








Nem ugyanolyan, mintha császárzsemlén készítenél melegszendvicset! Az angol muffin egy külön műfaj, akit megfertőzött, rabjává válik. Rettentően egyszerű az angol muffin alapreceptje, melyet már teljes kiőrlésű változattal is kiegészítettem:


English muffin (reggeli zsemle) alaprecept – egyszerű, nagyszerű



Nagyon sokoldalú ez a zsemle, a gyerekek magában is elmajszolnak párat még langymelegen. Vajjal és dzsemmel is tökéletes reggeli, de a legizgalmasabb, amikor mindenfélével töltöm meg. 
Komplett angol reggelit is varázsolhatunk bele. Készülök szerkeszteni egy külön fejezetet az angol muffin szendvicsvariációimnak, már annyifélét készítettem és mutattam be.





A világhálón akadtam rá, hogy az angol muffin rajongók nem csak szendvicset, de muffin pizzákat is készítenek belőle, rettentően megtetszett.
Készítettem hát néhány színes és ízletes muffin pizzát, melyhez a feltéteket a szerint szerkesztettem meg, hogy íz hatásában melyik – a hagyományos vagy a teljes kiőrlésű – zsemléhez illenek.


Hatféle verzió készült, ebből háromféle hagyományos zsemlére:


Ropogós baconnal és cheddar sajttal







Ropogós baconnal, cheddar sajttal, jégsalátával és házi majonézzel – ezt szendvicsként szolgáltam fel 






Főtt sonkával, lilahagymával, ementáli és cheddar sajttal 





Háromféle pedig teljes kiőrlésű zsemlére:


Kolbásszal és ementáli sajttal






Mozzarellával, aszalt paradicsommal és friss bazsalikommal






Főtt sonkával, lilahagymával, zöld és piros kápia paprikával, ementáli sajttal





Pazar reggeli volt, legközelebb újabb variációkat ötlök ki, hiszen a lehetőségek száma végtelen, vagyis, csak a fantáziánk szabhat határt …

3 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails