Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. október 24., hétfő

Se kép, se hang


Tegnap koraeste a kisfiam még a barátjánál vendégeskedett, a lányom pedig randin volt. Újabb hirtelen ötlettől vezérelt vacsorát készíttettem, két személyre. Erről majd máskor mesélek.

Megvacsoráztunk a férjemmel. Közben az UPC beadta az unalmast, mire elpakoltam látom, se kép se hang. Se internet, se televízió, se telefon.

Lezuhanyoztam, kényelembe helyezkedtem, gondoltam pihenek egy kicsit, amíg a világgal helyre jön a kapcsolat. Elnyomott az álom, és reggel hétig édesdeden aludtam.

Hónapok óta nem sikerült (így) kialudnom magamat.


Szép vasárnap reggelt, pihent ébredést mindenkinek!


Találtam egy érdekes cikket is a témában. A főcímkép forrása is ez az oldal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails