Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. augusztus 5., péntek

Hétvégi menüajánlat pulykára







Múlt szombaton mindenkinek a kedvencét igyekeztem elkészíteni - a családban - egy nagyobb darab pulykamellből. Színes, ízletes, de egyszerű szombati ebéd volt. Részleteiben már bemutattam, most összegezném:







Végül, a gyömbéres krumplipüré receptje, 4 adagra:

8 szem közepes, héjában főtt sárgaburgonyát forrón meghámoztam és krumplinyomón áttörtem.1,5 dl tejszínt, 8 dkg vajat, valamint egy evőkanál tengeri sót, összeforraltam és ezzel kevertem – kanalanként a krumplihoz adagolva – habosra a pürét. Egy hüvelykujjnyi friss gyömbért reszeltem, és hozzá kevertem. Egy csipet szerecsendiót és frissen őrölt borsot adtam még hozzá.

1 megjegyzés:

Related Posts with Thumbnails