Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. június 17., péntek

Tetszik a recepted! Köszönöm!



Újabb kedves meglepetések értek, két nagyon kedves bloggertársamtól is megkaptam a „Tetszik a recepted” díjat.


Évától a Lasagne gazdagon: rozmaringos marharaguval, bazsalikomos paradicsomszósszal, parmezános tejszínkrémmel , Padparadsától a Chilis-fokhagymás joghurtban pácolt csirkeszárny darabok parmezános cornflakes bundában, sütőben sütve ételeimre.
Nagyon szépen köszönöm a díjakat, nagyon örülök, hogy olvastok és kipróbáljátok a receptjeimet. No, és hogy tetszenek is a receptek.



Amikor a kedves meglepetéseket, díjakat tovább kell adni, mindig gondban vagyok, hiszen számtalan olyan gasztroblogger van, akiknek az oldala, az ételei nagyon tetszenek és nagyon értékesnek tartok, és akiket én is szívesen olvasok.
Mivel mindenkit nem díjazhatok, hiszen a lehetőség véges, csak egy-két kiemelésre van lehetőség, most fogadják szeretettel ők és ételeik a „Tetszik a recepted” díjat:

Éva - Ribizlihab
Padparadsa - Zsenge zöldborsó-krémleves
Aleda - Néró
Latsia - Nagyon könnyű cheesecake cseresznyével
Lorien - Gyors és finom reggeli: rókagomba paradicsommal
Mária - Házi tyúkból leves és tepertő
Nelli - Eperkrém leves
Trollanyu - Spenótos csirkés pirog

2 megjegyzés:

  1. Sajnos sem Évánál, sem Padparadsánál nem tudtam értesítést hagyni, hogy nézzenek be hozzám, mert nekik is tovább adtam (a tőlük kapott:) díjat.
    Sajnos nem jött helyre nálam a helyzet, van, ahol simán tudok megjegyzést hagyni, van, ahol egyáltalán nem.
    Ugyanígy próbálkoztam rögtön, amikor a díjat megkaptam, de ugyanígy pusztán zárt ajtókat döngettem ...:((
    Remélem benéznek ...

    VálaszTörlés
  2. Annyira meglepődtem amikor bekukkantottam ide, hogy a saját nevemet látom a bejegyzésedben. Nem is tudom mit mondjak, nagyon megtisztelőnek tartom, hogy rám gondoltál. Ez az első dij, amit kaptam:) Nagyon örülök, hogy benézel a blogomba és annak meg külön örülök, hogy tetszenek is a receptek. Nagyon köszönöm:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails