Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. május 14., szombat

Jó reggelit! Fokhagymás-tejfölös- sajtos bundáskenyér



A bundáskenyeret szinte mindenki szereti. Van, aki mindig ugyanúgy készíti, én ebben is szoktam eltérni, hol így, hol úgy készítem.

Most a felvert tanyasi tojásba sok tejfölt, fokhagymát, valamint egy kis reszelt sajtot is tettem, ezzel bundáztam a kenyeret. Máskor friss kenyérből készítem, most kicsit szikkadtabb volt a kenyér. Van, hogy kifliből vagy magvas kenyérből, most fehér kovászos kenyérből.
Nem csak az étel látványa, de az íze is nagyon tetszetős volt. A reggeli napsütés és a madárcsicsergés nagyszerű kiegészítője volt a reggelinek. Szép reggelt mindenkinek!





6 megjegyzés:

  1. Szeretjük mi is a bundáskenyeret, jó ötletet adtál,bár mi a tejfölt a tetejére szoktuk kenni.Legközelebb a tojásba teszem és fokhagymásan is kipróbálom. Köszike

    VálaszTörlés
  2. ... amennyiben maradt reggeliről néhány szelet, örömmel átugrom hozzátok!... viszek magammal saját keverésű, érett (már a nyelvet csípi!) kecske krémsajtot... A hideg bundás kenyeret is "felmelegíti" a szájban!... :))

    VálaszTörlés
  3. Spájzcetli: Boursint? ...saját keverésű érett kecskesajt...ez nagyon felkeltette az érdeklődésemet! Repül a bundáskenyér, várom a kecskesajtot! :))

    VálaszTörlés
  4. ...nem,nem, most nem Boursin készült. A mostaninál Buzás Attila magyarszombatfai sajtmester Gourmet sajtkréme az alap. Ehhez kevertem egy rész vajat és friss fűszereket a kertemből... Zsenge fokhagymát, fokhagyma szárat nem igényelt, mert így is "emberes" az íze...

    VálaszTörlés
  5. Jaj de finom lehet!Tejfölt és sajtot már én is tettem bele, de fokhagymát még nem.Szeretjük a fokhagymát is, így biztosan kipróbálom.

    VálaszTörlés
  6. NAGYON SZERETJÜK,AZÉRT JÓ,HOGY BÁRHOGY KÉSZÍTJÜK,ÚGYIS FINOM:-)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails