Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. április 2., szombat

Egy jó szó




A játék lényege, hogy aki úgy érzi, hogy van olyan blogtársa akinek szívesen mondana "egy jó szót", illetve mondatot, mert valamiért megkedvelte őt, írja meg ezt neki a blogjában kommentként hivatkozva az "Egy jó szó" játékra!


Csiperkétől és Szandrától kaptam elsőként, majd Hobbycheftől és Nellitől a napokban. Nagyon örülök, hogy gondoltak rám és küldtek egy-egy jó szót. Akkor elhatároztam, hogy igyekszem sok gasztrobloggert meglepni én is egy jó szóval, elsősorban azokat, akikkel napi kapcsolatban vagyok. Szívem szerint mindenkinek küldenék belőle, de már ez a lista is olyan hosszú, hogy napok óta szerkesztem a bejegyzést, gyűjtöm a linkeket.

Fogadjatok szeretettel tőlem egy-egy jó szót, sajnos nem tudom garantálni, hogy mindenkihez egy-két napon belül elhelyezek erről egy linket, úgyhogy csoda jó volna, ha olvasnátok a bejegyzést és ez lenne az a fórum, ahol átnyújthatom!

Csiperke blogja


Egy csepp falusi élet (bodzazsuzsa)


Egy falatka Ginko


Süssünk-főzzünk valamit (Jutka)


Góbé hami, avagy az erdélyi kulinária


De jó főzni (Ami)


Kemencetűz (Barbette)


Kemencetűz (gondaanyu)


Konyhai serteperte (Judit60)


Málna konyhája


Ízvarázslat (Nelli)


Chez Sandra G.


Torkos kuckó (Mónika)


Főzőmasina


Mézeskalács


Citromhab


Hobbychef


Orsy


Zsanuária (Anikó)


Pipacs süt-főz!


Íny-csiklandozó (Brigitta)


A kolléga (Ladislav Mehes)


Beastie's Bistro


Gasztromániákus (Ildy)


Gesztenye receptjei


Bió Bisztró


Garffyka


Padparadsa


Farkas Vilmos


Mézes finomságok (Mézigörl)


Max konyhája


Étterem helyett (Daisy)


Mary konyhája


Szellem a fazékban (Duende)


Lúdanyó


Tavola in piazza (Gabah)


Dalla cucina


Örömevő


Hobbiszakács


Flatcat (Gabi)


Latsiakonyhája


Én így főzök...a..k.a. Konyhatündér (Anazar)


Krisztina konyhája


Ditta: Sütés-főzés baba-mama egészség


Kifőzde


8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a "jó szót!":-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, hogy ismét gondoltál rám!
    Természetesen észrevettem, hiszen minden nap olvaslak! ;)

    VálaszTörlés
  3. A link még nem futott be, de olvastalak, így nagy örömömre az én nevemet is a listán láttam, és hát köszönöm...Eszternek is, aki elindította ezt az önzetlen játékot.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen! Kedves vagy! :)
    tőlem is kaptál egy jó szót!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm kedves vagy!:-)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails