Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. március 9., szerda

Gyors pizza lepény és férfi pizza friss oregánóval, egyszerűen












Minden alkalommal többféle pizzát készítek a családnak, személyre szabottan, mindenkinek a kedvencét. Legutóbb bemutattam, hogy házilag készült paradicsomszósz hiányában hogyan készíthetünk mégis ízletes pizzákat, ha mondjuk hirtelen szükséges előállnunk uzsonnával, vagy vacsorával. No, a pizza tészta nem játék, a házilag gyúrt pizza tésztát nem lehet pótolni mással, de a paradicsomszószt - természetesen csak, ha a helyzet úgy kívánja - kiválthatjuk paradicsompürével. A „Gyors pizza lepények uzsonnára friss oregánóval, egyszerűen” bejegyzésemben már bemutattam egy gyors uzsonna pizzát.
Általában két-három adag (6-8 közepes pizzához elégséges) pizza tésztát gyúrok be, hiszen már korábban teszteltem, hogy akár három napig is jól lehet boldogulni a friss pizza tésztával, ha hűtőben, csomagolva tartjuk.
A kész pizza tésztából másnap újabb variációk készültek, a gyerekeknek chorizo szalámival és baconnal, a férjemnek pedig olasz szalámival és chilivel.
A pizza szószt ez esetben is vékonyan felkent paradicsompürével, durvára vágott fokhagymával és morzsolt oregánóval helyettesítettem, és erre kerültek az aktuális feltétek.
A gyerekeknek pizza mozzarella, chorizo szalámi, lilahagyma és vékony csíkokra szeletelt bacon. A férjemnek pizza mozzarella, olasz szalámi, frissen tört, szárított chili, frissen reszelt parmezán. Mindkét pizzát friss oregánóval szórtam meg mielőtt betettem a sütőbe.



















Pizza tésztám receptje és leírása itt található. Legközelebb egy igazi újdonságot fogok bemutatni, melyet az elmúlt napokban próbáltam ki. Nagyszerű lett a végeredmény, azóta többször reprodukálnom volt szükséges, mert a családom egészen a rabjává vált.
Azért a pizza mellett most a zöldséges és halételek is terítéken vannak, de néhány hagyományos étel is készült a napokban, hiszen a változatosság gyönyörködtet. Számomra mindig az a lényeg, hogy friss, egészséges, változatos, ízletes és házias étellel örvendeztessem meg a családomat.
Korábbi pizza variációimba is érdemes bepillantani, itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails