Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. február 2., szerda

Férfiasan tökéletes szendvicsek










A férjem és a kisfiam is melegszendvicset kért ma vacsorára. Kétféle szendvicset kaptak, egy kölyök és egy férfi szendvicset. Szendvicseket is lehet testre szabni? A válaszom, igen.
Kárpát kenyérből készült mindkét szendvics, ez egy nagyszerű rozslisztből készült házias kenyérféle egy helyi pékségből.
A kisfiam sült sonkát és cheddaros lapkasajtot kapott a franciapirítósába, a férjem érlelt tiroli speck sonkát és camembert sajtot. Házi vajjal kentem meg a két-két nagy karéj kenyeret, bőven tettem rá a húsfélékből, a sajtokból és kontaktgrillben sütöttem meg.



A szendvicsek és a fiúk étvágya is jól vizsgázott, valamint én is, mert ez esetben az elkészítésen kívül kimaradtam a buliból. Ugyanis én éjszaka eszem ilyen szendvicseket, de ma átengedtem nekik a terepet, és a kellemes élvezetet.
Végül csak vacsorára maradtam ki belőle, mert éjfél után a maradékot befalatoztam. Csak úgy.

1 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvencem a camambert sajt :)
    (Nézz be az Örömevőbe légy szíves!)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails