Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. január 2., vasárnap

Szilveszteri ételképek…

Nelli barátnőmnél szilvesztereztünk – az ugyancsak náluk tartott - ezredfordulós szilveszter nosztalgia szilveszteri buliját hirdették meg. Batyus összejövetel volt, én bigost vittem, ami szerintem elég jól sikerült. Színes ételkínálatot hoztunk össze sok hideg étellel, melyet svédasztalra terítettek fel. A bigosom mellett korhely és lencseleves volt a meleg étel, a desszertek házi sütemények. Volt vetítés a 10 évvel ezelőtti bulin készült képekről, volt karaoke és activity, táncmulatság, és egy ki tűzijáték is. A teljesség igénye nélkül következzen néhány kép szilveszteri ételeinkről. Másnap visszamentünk morzsára, de még így sem voltunk képesek mindent elpusztítani. Szilveszter másnapján pedig én fogadtam vendégeket, de erről egy másik bejegyzésben számolok be.

Bigos...:)



Fokhagymás szarvasgerinc zsemlegombóccal



Majonézes krumplisaláta és malacsült




Malacsült



Ropogós csülkök



Nelli barátnőm házi savanyúságai és görögsaláta



Töltött tojás



Tészta, és vitaminsaláta







Oregánós, szezámmagos sósrúd



Kárpát kenyér lisztérzékenyeknek is!






Malac pogácsák Nelli barátnőm dekoltázsával...:)




5 megjegyzés:

  1. Nevamesz, ha nyugdíjas leszek, a közeletekbe fogok költözni és én leszek a főétekkóstolótok :)
    (Ilyen szó nincs és főleg nem szabad egybe írni.)

    VálaszTörlés
  2. B. U. É. K!

    :-)

    Jó kitalálósdi a képeken látható finomságok mennyiségéből ítélve megsaccolni a résztvevők számát. Mankó a morzsabuli, amiért elsőként százhúsz helyett csupán hetvenötre tippelek

    :-))))

    VálaszTörlés
  3. Beus, csak rajta, csak rajta!...:)
    Jó kis buli volt, és tényleg a teljesség igénye nélkül fotóztam...
    Azért a saját szilveszteri ételeim sem kutyák, remélem ma lesz rá időm és lehetőségem, hogy megszerkesszem...
    No, és a 200. bejegyzésemet...valahogyan most olyan más érzések vannak bennem, mint a 100.-nál, ezt szeretném "helyre tenni" magamban...és csak utána írom/szerkesztem meg!

    VálaszTörlés
  4. Skandikamera:
    :)
    ...mindössze huszan voltunk, de kisebb tömegként funkcionáltunk...
    :)))

    VálaszTörlés
  5. Szióka!
    Szuper receptek vannak itt! Engem a malacpogácsák receptje érdekelne nagyon. Megtennéd, hogy megírod? Köszi előre is!

    Üdv.
    Ildi

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails