Szenvedélyesen szeretek enni, főzni és utazni. Egy ideje itt írok ezekről a szenvedélyekről ...

2011. január 25., kedd

Amikor csak egy kis finomságra vágyom…







Amikor éppen csak egy kis finomságot kívánok meg, azonnal ez a formáció jut az eszembe. Ha nem tudok ellenállni a kísértésnek, akkor nincs mit tenni, belefogok. Semmilyen extra körítést nem alkalmazok ilyenkor, annyira finom, hogy önmagában is kellőképpen élvezetes.

Természetesen magas hústartalmú, jó minőségű sertés virsliből készítem. Most volt éppen egy szelet vörös cheddar sajtom a hamburger és a csibeburger hagyatékául, szeletelt prémium bacon pedig mindig van a hűtőben. A virslibe mély vágást ejtettem, a sajtot formára vágva belegyömöszöltem a nyílásba és két csík baconba becsomagoltam.
Grill programon szaftosra, de kellőképpen átsütöttem, amíg a bacon elég zsírját kiengedte, enyhén megpirult, a sajt gyönyörűségesen megfolyt, az összhatás szemgyönyörködtetővé vált, az íz ínycsiklandóvá.

Magában a legfinomabb. Nincs rajta semmi különös extra, de szeretek időről-időre elcsámcsogni rajta.

3 megjegyzés:

  1. Khhrmmm... izé... a képet elnézve, a belegyömöszölést elképzelve (igen, a nyílásba), hogyismondjam, Enchanteé egyáltalán nem túlzott...



    :-)))))

    VálaszTörlés
  2. Meghajlok a nemesen egyszerű finomság előtt :-)
    Éhes lettem, pedig már ettem :-(

    VálaszTörlés
  3. Mormogi Papa: Egyébként "kicsit egyszerűbb körítéssel" már feltálaltam egyszer az oldalon ezt a finomságot!
    No, de a "körítés" ez estben is mindenki figyelmét elvonta...
    Sárgaborsópüréhez, mégpedig a svéd sárgaborsó leves maradékából készülthöz...
    ...Skandinak sem tűnt fel...

    http://nemvagyokmesterszakacs.blogspot.com/2010/10/maradekok-ujrahasznositasa-mustaros.html

    :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails